Zilnic, Primăria Giurgiu se confruntă cu petiţii a căror soluţionare nu este de competenţa municipalităţii

Zilnic, Primăria Giurgiu se confruntă cu petiţii a căror soluţionare nu este de competenţa municipalităţii

În baza responsabilităţilor ce îi revin prin lege, Primăria Municipiului Giurgiu primeşte zilnic spre soluţionare solicitări sau sesizări din partea cetăţenilor, fie direct, prin intermediul audienţelor, fie indirect – în format electronic sau pe suport de hârtie. Însă, pe lângă petiţiile îndreptăţite şi întemeiate ale cetăţenilor, municipalităţii îi sunt adresate multe cereri a căror soluţionare nu este de competenţa Primăriei sau a Consiliului Local al Municipiului Giurgiu şi care practic iau din timpul pe care personalul şi conducerea instituţiei trebuie să îl aloce rezolvării problemelor ce intră în sfera lor de competenţă.

Presupuse rele tratamente din partea vecinilor sau a altor persoane, neînţelegeri cu anumite societăţi comerciale, anularea unor hotărâri judecătoreşti sunt doar câteva dintre situaţiile aduse în atenţia Primăriei spre rezolvare. În plus, modul în care sunt formulate unele dintre solicitări face dificilă înţelegerea acestora de către cei în măsură să le soluţioneze. Un exemplu în acest sens este scrisoarea anexată.

Ultima modificare: 04.06.2013 – 00:00 de către Primăria Giurgiu

Anteriorul Campania de strângere de fonduri pentru construcţia centrului de zi pentru copii continuă

Contactează-ne!

Primăria Municipiului Giurgiu © 2024. Toate drepturile rezervate.